"Nek se vidi čija kuća mrsi"

2009-06-26 00:30

Sjećate li se onoga vica o suprugama hercegovačkih tajkuna koje su s muževima došle na neki parti u Zagrebu. Pa Luci i Mari netko predstavi dvije krasne djevojke i zlurado im šapnu na uho da su to ljubavnice njihovih muževa. Potom ih žene motrile čitavu večer, da bi Mara na kraja kazala prijateljici: "Luce, meni se čini da je lipša naša nego vaša."
I baš dođe vrijeme da jedan Hercegovac ima za ljubavnicu najpoželjniju i Hrvaticu, čiji je intimni čin ovjekovječila kamera. Pa sam zabilježio neke reakcije u Hercegovini u aferi objavljivanja te snimke na Internetu.
KONOBAR: Nu, čitava Rvacka kuka zato što ga je neko nekom zavuka. More bit da nije lipo što je to javno objavljeno, ali mi je drago da ga je zavuka naš čovik. Hercegovce proglasili lopovim i linčinam, izbacuju ih s položaja, šalju u Haag... Nek se vidi čija kuća mrsi.
Severinine snimke izazvale su najrazličitije reakcijeBABA IVA: Đava je sebi jamio, ja sam odma vidila da su u njoj đavli. Samo mi krivo što se dosukala našeg oženjena čovika, pa to uslikala. Pametna žena krije svoje rugo. Da je nisu uslikali, niko ne bi nikad moga dokazat. Mlađarija ništa ne zna. Još kaže da su joj slike ukrali. Jakuće!
HERCEGOVAČKI CASANOVA: Ono na filmu sam bio ja, samo što Milan sliči meni. Ali za medije je atraktivnije uvrsti u to tajkuna, nego mene. Ali, sve ću ja dokazati, izaći će istina na vidjelo. Slikao sam se ja sa Severinom na jednom koncertu.
PROFESOR: Katastrofalan je utjecaj američke kulture, moralnih vrijednosti i načina ponašanja na hrvatsko društvo. Zar svaku večer ne gledamo na televiziji slične stvari, zar devijantna ponašanja nisu kontrapunkt na kojemu se baziraju ne samo filmovi i reportaže nego također svakodnevne informativne emisije. Kult uspjeha vezan je uz javno razotkrivanje najintimnijih vidova života. Hoću kazati ...
RODIJAK ĆIPA: Đava je slika. Ja sam se ka momak u Hamburgu slika s jednom kurvom, ludi Matetina uzeo sliku i pokaza mojoj ženi kad sam se oženio. Anđa i dan danas kvoca radi toga. A da sam nešto uradio, ne bi mi bilo krivo. Kašnje sam ja sto puta bio u šćeti, ali ona spominje samo onu sa slike. Što nije uslikano, to se nije ni dogodilo.
Eno, moj stric Joko je uvik priča da je u Vrancuskoj odadro pedera. Ne zato što je stric bio peder nego je njega taj Vrancuz doveo u svoj stan, pa oko njega mile-lale, pa na kraju navrno na Joku. A stric se ne da. Kad na kraju, Joko njega. I uvik je govorio Joko: Bolje je da sam ja njega nego on mene. I da je to uslika, valjalo bi za naš narod. Pošto je danas moderno bit peder, Rvati bi mogli podastrt sliku moga Joke i tog Vrancuza, pa kazat da su Rvati bili pederi još prije Drugog svitskog rata. A vako, nemaš dokaza.
GIMNAZIJALKA: To mi je baš cool. Ja sam čula da ti poznaješ tog Milana.
MOJA ŽENA: Fuj. Ja sam čula da ti poznaješ i tog Milana i Severinu.

Petar Miloš/Slobodna Dalmacija

—————

Natrag